Online marketing blog

15
feb

Google Ads update keyword matching

Google update de keyword matching. De Broad Match Modifier zal vanaf half februari worden uitgefaseerd en vervangen door een verbeterde versie van Phrase Match. Wat de update inhoudt en wat het voor jou als adverteerder betekent lees je hier!

8
feb

Zo zet je YouTube effectief in voor je bedrijf!

YouTube kan erg interessant zijn voor je bedrijf, maar hoe(zo) vraag je je af? Het bereik van YouTube is enorm, zo kan ook jij veel bereiken met dit platform. YouTube is net als Google een zoekmachine, de vindbaarheid van video’s kunnen dus geoptimaliseerd worden. In dit blog lees je waarom YouTube interessant is voor je bedrijf en hoe je inspeelt op de zoekmachine van YouTube.

2
feb

Onmisbare SEO basiskennis

Hoe zorg je ervoor dat zoveel mogelijk mensen uit je doelgroep je website bezoeken? Om goed gevonden te worden in Google, met jouw website, is SEO misschien de oplossing. Het succesvol uitvoeren van SEO kan jouw website een hogere ranking in zoekmachines als Google opleveren. In dit blog vind je de benodigde SEO basiskennis, waardoor jij direct aan de slag kan met de SEO voor jouw website.

27
okt

YouTube Advertising

Adverteren op sociale media platformen is een steeds belangrijkere manier om doelgroepen te bereiken. YouTube is één van die platformen en een goed alternatief voor andere soorten reclame maken. Maar hoe adverteer je op dit platform? En waar begin je? Alles wat je moet weten over Youtube Advertising vind je in dit blog.

20
okt

Waarom kiezen voor een SEO specialist?

Wanneer je een bedrijf hebt en een website laat bouwen om jouw producten of diensten te verkopen, dan wil je uiteraard dat je website goed gevonden wordt door potentiële klanten. Dit kun je zelf doen, maar waar begin je? Veel ondernemers hebben geen tijd, interesse of kennis om SEO zelf op te pakken. In dat geval kan het interessant zijn om een SEO specialist in te schakelen. In dit blog vind je wat een SEO specialist voor jouw website kan betekenen.

13
okt

De nieuwe lay-out van Instagram

Instagram heeft een nieuwe update met toegevoegde functies. Dit zijn de Instagram Reels en (Live) Shopping functies in de tabs. Met Instagram Reels filmpje, van maximaal 30 seconden, opnemen, bewerken en delen. De Shopping functie biedt de mogelijkheid voor bedrijven en videomakers om gemakkelijk een Instagram winkel te openen. Wat de nieuwe update verder inhoudt voor de lay-out van Instagram, is hier te lezen.

6
okt

Wat is Instagram Shopping?

De meest gebruikte zin in Instagram berichten van e-commerce bedrijven is waarschijnlijk ‘link in bio’. Je wilt foto’s plaatsen van je producten, maar een link aan je bericht toevoegen mag niet. Sinds kort is daar verandering in gekomen. Instagram is met een nieuwe functie gekomen: Instagram Shopping.

29
sep

Hoe gebruik je een contentkalender?

Post je wel eens op social media? Wanneer je als bedrijf post op social media of een blog plaatst, heb je vast eens van een content kalender gehoord. Een contentkalender biedt een overzicht biedt van wat wanneer geplaatst moet worden. Lees hier hoe je direct aan de slag kunt gaan, met het maken van een contentkalender.

16
sep

Zoeknetwerk en Google Display Netwerk verschillen

Het zoeknetwerk en het Google Display Netwerk maken deel uit van adverteren op Google. Er zijn veel manieren om te adverteren op zowel het zoeknetwerk als het display netwerk. Maar welke moet je toepassen en wat voor type advertenties zijn er allemaal? Die vragen worden in dit blog behandeld.

11
sep

Webshop optimaliseren, hoe doe je dat?

Iedereen wilt zoveel mogelijk traffic naar zijn of haar webshop, maar hoe zorg je daarvoor? In plaats van dat je doelgroep toevallig de advertentie tegenkomt op Instagram of YouTube, zijn ze specifiek op zoek naar een product of dienst. Met SEO (Search Engine Optimization) kun je ervoor zorgen dat jouw website beter gevonden wordt in de zoekmachines. Wat dit voor jouw webshop kan betekenen lees je hier.

Google Beoordelingen
5.0
Gebaseerd op 18 beoordelingen
Scroll Up BEL DIRECT